Werkwijze & Tarieven

Kennismaking

Tijdens een kennismakingsgesprek bij jou thuis, krijg ik een goed beeld en bespreken we je wensen en eventuele knelpunten. Een kennismakingsgesprek is vrijblijvend en gratis. Op basis van het gesprek maak ik een offerte waarin ik de geplande werkzaamheden, de geschatte tijd en de bijbehorende kosten beschrijf. Als jij akkoord bent met de offerte, maak ik een plan op basis van jouw situatie en wensen en gaan we samen (Lets get organized) of ga ik voor jou (Kickstart!) aan de slag.

Aan de slag, met een professionele aanpak

Sara Gabrielle Professional Organizers is als aspirant lid aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) en werkt volgens de gedragscode van de NBPO. Dit houdt in dat ik discreet, respectvol en zonder oordeel omga met de mensen, situaties en spullen waar ik in mijn werk mee te maken krijg, dat ik doelgericht werk en me blijf ontwikkelen als Professional Organizer.

Evaltuatie
Op een afgesproken moment of na iedere afspraak, hebben we een korte evaluatie. Hierin bespreken we de gekozen werkwijze en voortgang zodat we op een goede en voor iedereen prettige manier naar het gestelde doel werken.

Mijn tarief

Sara Gabrielle Professional Organizer hanteert een uurtarief van € 65,00.

Dit tarief is inclusief reiskosten tot 25 km enkele reis vanaf Winterswijk en een afsluitend telefonisch gesprek, enkele weken na de laatste afspraak.

Reiskosten tot 25 km enkele reis vanaf Winterswijk, worden niet in rekening gebracht. Bij een reisafstand van meer dan 25 km vanaf Winterswijk, breng ik reiskosten van €0,33 per km in rekening. Afspraken kunnen tot 48 uur voor de afspraak kosteloos worden afgezegd. Afspraken die binnen 48 uur voor de afspraak worden afgezegd, worden doorberekend.

Benieuwd wat ik voor jou of jouw bedrijf kan betekenen?
Neem dan contact met mij op!